Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme Vám mohli poskytnúť čo najlepšie služby
Najčastejšie otázky
Vitajte v našej poradni
Často kladené otázky
- Ako postupovať pri reklamácii?
V prípade reklamácie nás kontaktujte e-mailom na help@smartlashes.eu alebo telefonicky na +421 232 195 395. Potom vám bude oznámený konkrétny postup, ako daný tovar vyreklamovať.
Vo väčšine prípadov bude potrebné reklamovaný tovar s faktúrou a žiadostí o reklamáciu zaslať na adresu:
INTERSMART, s.r.o.
Nekvasilova 692/27
Praha, 186 00
Česká Republika
Čítať viac - Aká je dodacia lehota?
U prepravcov UPS 2 pracovné dni, GLS 1-2 pracovné dni od odoslania, u Slovenskej pošty až 7 pracovných dní.
Objednávky prijaté do 14:30 hod. sa snažíme odoslať ešte v ten deň.
Objednávky odosielame iba v pracovné dni.
Počas štátnych sviatkov objednávky neposielame, objednávky sú odoslané v najbližší pracovný deň.
Počas vianočných sviatkov môžu byť dodacie lehoty dlhšia vzhľadom k vyššiemu vyťaženiu dopravcov.
Čítať viac - Ako môžem zaplatiť objednávku?
Pri platbe bankovým prevodom zo SVK účtu uhraďte sumu na číslo účtu:
2500259018/8330 – euro – Fio banka, a.s.,
IBAN: SK4283300000002500259018,
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
Tovar bude zaslaný po pripísaní platby na náš účet.
- Do variabilného symbolu zadajte číslo Vašej objednávky.
Ak neuhradíte platbu do 7 dní od dátumu objednávky, Vaša objednávka bude zrušená.
Pri platbe bankovým prevodom zo zahraničného účtu – v eurách uhraďte sumu na:
IBAN: CZ3120100000002500259018,
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX FIO Banka, a.s.,
Adresa banky: Fio banka a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1
- Do variabilného symbolu zadajte číslo Vašej objednávky.
Ak neuhradíte platbu do 7 dní od dátumu objednávky, Vaša objednávka bude zrušená.
Pri platbe pomocou platobnej karty online (GoPay) budete po dokončení objednávky presmerovaný na platobnú bránu. Sem zadajte údaje o vašej karte. Pokiaľ bude platba autorizovaná, zašleme vám váš tovar. Ak platba úspešne neprebehne, budete o tom informovaní e-mailom s pokynmi pre ďalší postup.
Pri platbe na dobierku zaplatíte príplatok 1 € kuriérovi alebo poštovému doručovateľovi pri preberaní tovaru. Mimo SR tovar na dobierku neposielame.
Čítať viac - Ako objednať mimo SR?
Pre objednanie mimo SR objednávajte tovar na príslušnej webovej stránke a postupujte klasickým spôsobom:
Čítať viac - Ako postupovať pri výmene alebo vrátenie tovaru?
V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 232 195 395 alebo e-mailom na help@smartlashes.eu.
Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od zakúpenia, výmena do mesiaca. Tovar musí byť v oboch prípadoch nepoškodený, v pôvodnom obale.
Tovar zašlite na adresu:
INTERSMART, s.r.o.
Nekvasilova 692/27
Praha, 186 00
česká Republika
K tovaru priložte faktúru so žiadosťou o výmenu, popr. vrátenie tovaru.
Čítať viac - Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?
V deň objednania vám bude zaslaný e-mail so sledovacím číslom vašej objednávky.
Čítať viac - Čo mám robiť, ak mám problém so zaplatením?
V takom prípade nás neváhajte kontaktovať na e-mail: info@smartlashes.sk alebo telefonicky na +421 232 195 395.
Čítať viac - Ako objednať?
Vložte tovar do košíka v požadovanom množstve kliknutím na tlačidlo "do košíka" a dokončite objednávku vyplnením potrebných údajov.
Pri problémoch s objednávkou nás kontaktujte e-mailom na info@smartlashes.sk alebo volajte na +421 232 195 395.
Čítať viac
Najnovšie dotazy
- Aký je rozdiel medzi klasickou a objemovou metódou predlžovanie mihalníc?
- Pri klasickej metóde predlžovaní mihalníc je aplikovaná jedna umelá mihalnica na jednu prírodnú mihalnicu.
- Pri objemových metódach predlžovanie mihalníc je aplikované viac umelých mihalníc na jednu prírodnú riasu.
Čítať viac - Je možné objednávku dodatočne zmeniť?
- Objednávku je možné zmeniť, ak ešte nebola odoslaná.
- V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom na info@smartlashes.sk alebo volajte na +421 232 195 395.
Čítať viac - Ako si vybrať správnu veľkosť oblečenia?
Veľkostná tabuľka s rozmermi je umiestnená pod každým konkrétnym typom odevu.
Čítať viac - Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?
Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?
Čítať viac - Ako vyzerajú XD Light mihalnice?
- Určené na objemovej metódy predlžovanie.
- Už hotové trsy mihalníc - 2D = trs o dvoch mihalniciach, 3D = trs o troch mihalniciach apod.
- Tenké, ľahké mihalnice.
Čítať viac - Ako vyzerajú Silk mihalnice?
- S hodvábnym leskom.
- Vhodné pre výraznejšie typy efektov.
Čítať viac - Ako správne uchovávať a používať lepidlá na mihalnice?
Všetky Smart Lashes lepidlá sú certifikované a spĺňajú kritériá stanovené pre kozmetické prípravky.
- Uchovávajte v chlade a suchu mimo priameho slnečného žiarenia.
- Nesmie byť vystavená prudkému striedaniu teplôt.
- Konkrétne skladovacie podmienky sú uvedené pri každom lepidla.
- Určená len pre profesionálne použitie.
- Používajte v odvetrávané miestnosti s dostatočnou vzdušnou vlhkosťou (vyše 50 %).
- Pred aplikáciou vykonajte klientke test na alergie.
- Po celú dobu aplikácie musia mať klientka zatvorené oči.
- Počas aplikácie sa vyhnite kontaktu s pokožkou a očami.
- Pred použitím dôkladne pretrepte.
- Pred použitím nechajte hodinu v izbovej teplote.
- Nepoužívajte po uplynutí dátumu spotreby.
Čítať viac - Coctail efekt
Coctail efekt sa používa pre zväčšenie objemu mihalníc, ale zároveň pôsobí prirodzene. Aplikujú sa pri ňom striedavo mihalnice kratšie a dlhšie v pravidelných odstupoch.
Čítať viac