Najčastejšie otázky

Vitajte v našej poradni

Často kladené otázky

  1. Ako postupovať pri reklamácii?

    V prípade reklamácie nás kontaktujte e-mailom na help@smartlashes.eu alebo telefonicky na +421 232 195 395. Potom vám bude oznámený konkrétny postup, ako daný tovar vyreklamovať.

    Vo väčšine prípadov bude potrebné reklamovaný tovar s faktúrou a žiadostí o reklamáciu zaslať na adresu:

    INTERSMART, s.r.o.

    Nekvasilova 692/27

    Praha, 186 00

    Česká Republika

    Čítať viac
  2. Aká je dodacia lehota?

    U prepravcov UPS 2 pracovné dni, GLS 1-2 pracovné dni od odoslania, u Slovenskej pošty až 7 pracovných dní.

    Objednávky prijaté do 14:30 hod. sa snažíme odoslať ešte v ten deň.

    Objednávky odosielame iba v pracovné dni.

    Počas štátnych sviatkov objednávky neposielame, objednávky sú odoslané v najbližší pracovný deň.

    Počas vianočných sviatkov môžu byť dodacie lehoty dlhšia vzhľadom k vyššiemu vyťaženiu dopravcov.

    Čítať viac
  3. Ako môžem zaplatiť objednávku?

    Pri platbe bankovým prevodom zo SVK účtu uhraďte sumu na číslo účtu:

    2500259018/8330 – euro – Fio banka, a.s.,

    IBAN: SK4283300000002500259018,

    SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX

    Tovar bude zaslaný po pripísaní platby na náš účet.

    • Do variabilného symbolu zadajte číslo Vašej objednávky.

    Ak neuhradíte platbu do 7 dní od dátumu objednávky, Vaša objednávka bude zrušená.

     

    Pri platbe bankovým prevodom zo zahraničného účtu – v eurách uhraďte sumu na:

    IBAN: CZ3120100000002500259018,

    SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX FIO Banka, a.s.,

    Adresa banky: Fio banka a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

    • Do variabilného symbolu zadajte číslo Vašej objednávky.

    Ak neuhradíte platbu do 7 dní od dátumu objednávky, Vaša objednávka bude zrušená.

     

    Pri platbe pomocou platobnej karty online (GoPay) budete po dokončení objednávky presmerovaný na platobnú bránu. Sem zadajte údaje o vašej karte. Pokiaľ bude platba autorizovaná, zašleme vám váš tovar. Ak platba úspešne neprebehne, budete o tom informovaní e-mailom s pokynmi pre ďalší postup.

     

    Pri platbe na dobierku zaplatíte príplatok 1 € kuriérovi alebo poštovému doručovateľovi pri preberaní tovaru. Mimo SR tovar na dobierku neposielame.

    Čítať viac
  4. Ako objednať mimo SR?

    Pre objednanie mimo SR objednávajte tovar na príslušnej webovej stránke a postupujte klasickým spôsobom:

    Čítať viac
  5. Ako postupovať pri výmene alebo vrátenie tovaru?

    V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 232 195 395 alebo e-mailom na help@smartlashes.eu.

    Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od zakúpenia, výmena do mesiaca. Tovar musí byť v oboch prípadoch nepoškodený, v pôvodnom obale.

    Tovar zašlite na adresu:

    INTERSMART, s.r.o.

    Nekvasilova 692/27

    Praha, 186 00

    česká Republika

    K tovaru priložte faktúru so žiadosťou o výmenu, popr. vrátenie tovaru.

    Čítať viac
  6. Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?

    V deň objednania vám bude zaslaný e-mail so sledovacím číslom vašej objednávky.

    Čítať viac
  7. Čo mám robiť, ak mám problém so zaplatením?

    V takom prípade nás neváhajte kontaktovať na e-mail: info@smartlashes.sk alebo telefonicky na +421 232 195 395.

    Čítať viac
  8. Ako objednať?

    Vložte tovar do košíka v požadovanom množstve kliknutím na tlačidlo "do košíka" a dokončite objednávku vyplnením potrebných údajov.

    Pri problémoch s objednávkou nás kontaktujte e-mailom na info@smartlashes.sk alebo volajte na +421 232 195 395.

    Čítať viac

Najnovšie dotazy

  1. Aký je rozdiel medzi klasickou a objemovou metódou predlžovanie mihalníc?
    • Pri klasickej metóde predlžovaní mihalníc je aplikovaná jedna umelá mihalnica na jednu prírodnú mihalnicu.
    • Pri objemových metódach predlžovanie mihalníc je aplikované viac umelých mihalníc na jednu prírodnú riasu.
    Čítať viac
  2. Je možné objednávku dodatočne zmeniť?
    • Objednávku je možné zmeniť, ak ešte nebola odoslaná.
    • V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom na info@smartlashes.sk alebo volajte na +421 232 195 395.
    Čítať viac
  3. Ako si vybrať správnu veľkosť oblečenia?

    Veľkostná tabuľka s rozmermi je umiestnená pod každým konkrétnym typom odevu.

    Čítať viac
  4. Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?

    Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?

    • Vyplnením registračného formulára tu.
    • Za každú dokončenú objednávku vám budú pripočítané vernostné body Smartíky, ktoré môžete uplatňovať pri ďalších objednávkach a získať tak zľavu.
    • Kompletné informácie o vernostnom programe nájdete tu.
    Čítať viac
  5. Ako vyzerajú XD Light mihalnice?
    • Určené na objemovej metódy predlžovanie.
    • Už hotové trsy mihalníc - 2D = trs o dvoch mihalniciach, 3D = trs o troch mihalniciach apod.
    • Tenké, ľahké mihalnice.
    Čítať viac
  6. Ako vyzerajú Silk mihalnice?
    • S hodvábnym leskom.
    • Vhodné pre výraznejšie typy efektov.
    Čítať viac
  7. Ako správne uchovávať a používať lepidlá na mihalnice?

    Všetky Smart Lashes lepidlá sú certifikované a spĺňajú kritériá stanovené pre kozmetické prípravky.

    • Uchovávajte v chlade a suchu mimo priameho slnečného žiarenia.
    • Nesmie byť vystavená prudkému striedaniu teplôt.
    • Konkrétne skladovacie podmienky sú uvedené pri každom lepidla.
    • Určená len pre profesionálne použitie.
    • Používajte v odvetrávané miestnosti s dostatočnou vzdušnou vlhkosťou (vyše 50 %).
    • Pred aplikáciou vykonajte klientke test na alergie.
    • Po celú dobu aplikácie musia mať klientka zatvorené oči.
    • Počas aplikácie sa vyhnite kontaktu s pokožkou a očami.
    • Pred použitím dôkladne pretrepte.
    • Pred použitím nechajte hodinu v izbovej teplote.
    • Nepoužívajte po uplynutí dátumu spotreby.
    Čítať viac
  8. Coctail efekt

    Coctail efekt sa používa pre zväčšenie objemu mihalníc, ale zároveň pôsobí prirodzene. Aplikujú sa pri ňom striedavo mihalnice kratšie a dlhšie v pravidelných odstupoch.

    Čítať viac