Objednávka

Jak objednať.
Ako objednať mimo SR?

Pre objednanie mimo SR objednávajte tovar na príslušnej webovej stránke a postupujte klasickým spôsobom:

Ako objednať?

Vložte tovar do košíka v požadovanom množstve kliknutím na tlačidlo "do košíka" a dokončite objednávku vyplnením potrebných údajov.

Pri problémoch s objednávkou nás kontaktujte e-mailom na [email protected] alebo volajte na +421 232 195 395.

Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?

Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?

  • Vyplnením registračného formulára tu.
  • Za každú dokončenú objednávku vám budú pripočítané vernostné body Smartíky, ktoré môžete uplatňovať pri ďalších objednávkach a získať tak zľavu.
  • Kompletné informácie o vernostnom programe nájdete tu.
Ako si vybrať správnu veľkosť oblečenia?

Veľkostná tabuľka s rozmermi je umiestnená pod každým konkrétnym typom odevu.

Ako uplatním vernostné body Smartíky?
  • Po nazbieraní dostatočného množstva vernostných bodov Smartíků ich môžete uplatniť pri dokončovaní objednávky v kroku 5. - Použitie Smartíků.
  • Zľava vám bude odpočítaná automaticky.
  • Podrobné informácie nájdete tu.
Ako využívať akcie?
  • O prebiehajúcich akciách sa môžete dozvedať prostredníctvom prihlásenie k odberu noviniek tu alebo na našich sociálnych sieťach.
  • Pokiaľ je súčasťou prebiehajúcej akcie darček k objednávke, bude vám automaticky ponúknutý pri dokončovaní objednávky.
Je možné objednávku dodatočne zmeniť?
  • Objednávku je možné zmeniť, ak ešte nebola odoslaná.
  • V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom na [email protected] alebo volajte na +421 232 195 395.
Je možné získať zľavu?
  • Zľavu je možné získať prostredníctvom účasti vo vernostnom programe Smart Client a zbieraním vernostných bodov Smartíků.
  • Všetky informácie nájdete tu.
Je všetok tovar uvedený na e-shope skladom?
  • Tovar, ktorý nie je momentálne skladom nie je možné vložiť do košíka.
  • Táto informácia je viditeľná aj pri nabehnutí kurzorom na tento produkt.
  • Pri tovare, ktorý nie je skladom je možné nastaviť strážneho psa a pri jeho opätovnom naskladnení vám príde informácia do e-mailu.
Upozorňujeme, že otázky môžu odosielať iba prihlásení užívatelia