Reklamácia a výmena tovaru

Ako reklamovať alebo vymeniť tovar
Ako postupovať pri reklamácii?

V prípade reklamácie nás kontaktujte e-mailom na [email protected] alebo telefonicky na +421 232 195 395. Potom vám bude oznámený konkrétny postup, ako daný tovar vyreklamovať.

Vo väčšine prípadov bude potrebné reklamovaný tovar s faktúrou a žiadostí o reklamáciu zaslať na adresu:

INTERSMART, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praha, 186 00

Česká Republika

Ako postupovať pri výmene alebo vrátenie tovaru?

V prípade výmeny alebo vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 232 195 395 alebo e-mailom na [email protected].

Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od zakúpenia, výmena do mesiaca. Tovar musí byť v oboch prípadoch nepoškodený, v pôvodnom obale.

Tovar zašlite na adresu:

INTERSMART, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praha, 186 00

česká Republika

K tovaru priložte faktúru so žiadosťou o výmenu, popr. vrátenie tovaru.

Upozorňujeme, že otázky môžu odosielať iba prihlásení užívatelia